Uncategorized

آیینه تاشو سراتو

نصب آیینه تاشو سراتو / نصب انواع آپشن خودروهای داخلی و خارجی خدمات مجموعه تهران تیونینگ : نصب آپشن ماشین-مانیتور-مولتی مدیا-هشدلایت-کیلس استارت-کروزکنترل-برچسب سولار-شیشه دودی و… میباشد

نصب آیینه تاشو سراتو

آینه های تاشو برقی

ماژول تاشو خودکار باعث می‌شود آینه‌های جانبی تاشو برقی شما به‌طور خودکار روی بدنه خودرو جمع شوند و وقتی خودروی خود را قفل می‌کنید. همچنین باعث می‌شود که آینه‌های شما با شروع احتراق در موقعیت رانندگی قرار گیرند. این ویژگی کمک بصری بسیار خوبی برای تعیین اینکه آیا وسیله نقلیه شما از راه دور قفل است یا خیر.
ماژول تاشو خودکار یک ارتقاء اختیاری برای هر وسیله نقلیه ای با آینه های جانبی تاشو برقی است که در هنگام احتراق یا قفل/باز شدن قفل خودرو به طور خودکار به داخل یا خارج نمی شوند.
ماژول تاشو خودکار نیازی به آینه بکسل Clearview ندارد. روی هر آینه جانبی خارجی با قابلیت تاشو برقی کار می کند.
پس از نصب، ماژول تاشو خودکار در داخل تریم درب پنهان می شود. نصب معمولاً در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود. وسعت هر گونه نیاز سیم کشی سخت به پرس کردن 2 سیم محدود شده است.


برای جلوگیری از آسیب‌های تصادفی، آینه‌های تاشو برقی به‌طور خودکار هنگام پارک کردن به داخل تا می‌شوند. به محض باز کردن درب، آنها به طور خودکار به سمت بیرون جمع می شوند.

برای روشن یا خاموش کردن ویژگی تاشو خودکار آینه ها از منوی تنظیمات خودرو در صفحه نمایش اطلاعات استفاده کنید. این اطلاعات را می توان در کتابچه راهنمای مالک نیز یافت

مراحل ذکر شده یا ویدیوی زیر به توضیح نحوه همگام سازی مجدد آینه های تاشو برقی خود در صورت جابجایی دستی کمک می کند.

بسته به اینکه دکمه آینه روشن یا دکمه کنترلی دارید، فقط دکمه را فشار دهید یا دستگیره را به سمت عقب بکشید تا آینه ها به داخل تا شوند.
یک کلیک می شنوید تا به شما اطلاع دهد که در حال همگام سازی مجدد هستند.
اگر آن را نمی شنوید، از دکمه استفاده کنید تا آینه ها را به بیرون و دوباره داخل کنید تا زمانی که این کار را انجام دهید.
اکنون آینه های شما باید به طور عادی کار کنند.
توجه: برخی از خودروها از شما می خواهند که آینه ها را به صورت دستی به جلو فشار دهید، سپس در حالی که کلید آینه برقی را فشار می دهید، آنها را به صورت دستی به سمت داخل هدایت کنید تا به حالت تا شده برگردند.

ما را در آپارات دنبال کنید

برای دیدن محصولات آیینه تاشو کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *